Mark

Managing Director

Voor The James Company houd ik me bezig met de kwaliteit van onze dienstverlening. We leveren service op het hoogste niveau en leggen de lat hoog – daar krijg ik energie van.

Jessica

Concept Manager

Binnen The James Company stel ik continue de vraag: hoe kunnen we wonen en werken in onze gebouwen makkelijker, leuker en verrassender maken? Het liefst zoek ik in een zo vroeg mogelijk stadium, met ontwikkelaars en institutionele beleggers, naar het optimale serviceconcept voor een gebouw.

Stephan

Hospitality Manager

Een unieke service neerzetten in de mooiste woongebouwen van Nederland: dat is mijn verantwoordelijkheid als Hospitality Manager bij The James Company. Ik ben het aanspreekpunt voor onze James’ op locatie, Vereniging van Eigenaars, vastgoedmanagers en (institutionele) beleggers.

Marloes

Hospitality Manager

In onze gebouwen, voornamelijk gevestigd in de Randstad, stuur ik de James’ op locatie aan. Ik zorg ervoor dat de kwaliteit van dienstverlening hoger wordt – elke dag weer een beetje meer. Services als het aannemen van pakketjes, plantjes water geven tijdens vakanties en een lekkende kraan fixen zijn voor mij slechts het begin!

Ellen

Community Manager

Een community in een woongebouw opzetten? Dat gebeurt online én offline. Ik faciliteer ontmoetingen tijdens burenborrels, netwerklunches en (sportieve) activiteiten. Ik breng mensen met elkaar in contact tijdens een yogales op het dak van een woontoren of een foodtruckfestival op een bedrijventerrein. Ik zorg voor happy people 🙂

Onze mensen op locatie

MEER WETEN?

Neem dan contact op. Vinden we leuk.



Ik ga akkoord met het privacybeleid.